آموزش و برنامه های ساخت کاور هایلایت اینستاگرام
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آموزش و برنامه های ساخت کاور هایلایت اینستاگرام
نوشته شده در دو شنبه 30 خرداد 1401
بازدید : 1341
نویسنده : مای ممبر

آموزش ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

یکی از راهکارهای جذاب تر جلوه دادن استوری های هایلایت شده، استفاده از کاور هایلایت استوری است. به این منظور شما نیاز دارید تا از یک برنامه ی طراحی گرافیک و یا حتی پلتفرم آنلاین مخصوص طراحی های گرافیکی استفاده کنید تا بتوانید یک تصویر کاور بسازید و سپس آن را بر روی هایلایت های خود قرار دهید. در این مطلب برای ساخت کاور هایلایت اینستاگرام از نرم افزار Canva استفاده می کنیم. پس از این که به این برنامه وارد شدید حال می خواهد سایت آن باشد یا نرم افزارش، در قسمت بالای صفحه و در سمت چپ عبارتی تحت عنوان Create a design مشاهده می کنید. بر روی آن کلیک کرده و وارد شوید.

در مرحله ی بعدی به دنبال قسمت Social Media & Email Headers بگردید و پس از پیدا کردن آن گزینه ی Etsy Shop Icon را انتخاب کنید. حال از نوار ابزار سمت چپ صفحه گزینه ی ELEMENTS را برگزیده و سپس Icons را انتخاب کنید. در این قسمت شما آیکون هایی را خواهید دید که می توانید از آنها استفاده کنید. بهتر است آن دسته از تصاویری را انتخاب کنید که با محتوای استوری هایلایت شده و حتی اسمی که برای آن مشخص کرده اید کاملا همخوانی داشته باشد.

در این قسمت امکان سرچ کردن برای آیکون های دلخواهتان هم وجود دارد. حال که آیکون مورد نظر خود را انتخاب کردید، در گام بعدی می بایست برای آن یک رنگ بک گراند انتخاب کنید و بعد از آن بر روی گزینه ی Download ضربه بزنید. خیلی راحت تصویر مورد نظر برای شما ذخیره شده و شما می توانید از آن به عنوان کاور هایلایت اینستاگرام استفاده کنید.

کاور هایلایت اینستاگرام

آشنایی با برنامه های ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

برای اینکه بتوانید در چشم مخاطبان و دنبال کننده های خود به عنوان یک صفحه ی کسب و کار و بیزینسی حرفه ای در اینستاگرام مطرح شوید، لازم است تا به نکته های خیلی ریز و جزئیات توجه کنید. یکی از این نکته ها و جزئیات را می توان طراحی یک کاور منحصر بفرد برای هایلایت های اینستاگرام صفحه ی کسب و کاری تان به شمار آورد.

این روش یکی از راه حل هایی است که می تواند سبب جذابیت بصری برای صفحه تان شود و آن را حرفه ای تر و در عین حال زیباتر به نمایش درآورد. برای این که بتوانید برای هایلایت های استوری تان کاور طراحی کنید برنامه ها و اپلیکیشن های مختلفی وجود دارند که در این قسمت به معرفی برخی از بهترین های این نرم افزارها و یا پلتفرم ها می پردازیم که به شرح زیر هستند:

1. اپلیکیشن HIGHLIGHT COVER MAKER یک برنامه با واسط کاربری آسان و قابل استفاده برای سیستم عامل اندروید

2. اپلیکیشن کاربردی STORYLIGHT که با تم های جذاب و دسته بندی شده جلب توجه می کند. شما می توانید این اپلیکیشن را از گوگل پلی دانلود کنید.

3. اپلیکیشن کاربردی Story Highlight Icons – Cover Maker همراه با استیکرها و بک گراندهای رایگان که می تواند بسیار کمک کننده باشد.

4. اپلیکیشن STORY HIGHLIGHT COVER MAKER که می تواند گزینه ی خوبی برای شروع طراحی کاور برای هایلایت ها باشد.

5. اپلیکیشن Canva که یک برنامه کاور هایلایت اینستاگرام برای آیفون و همچنین اندروید و ویندوز به شمار می آید و یکی از بهترین هاست.

6. اپلیکیشن Adobe Spark که هم برای اندروید و هم برای آی او اس قابل استفاده است.

 

قبل از پایان مقاله می خواهیم به موضوع مهم دیگری بپردازیم که برای رشد پیج اینستاگرام شما اهمیت زیادی دارد. قبل از هرچیزی شما در اینستاگرام به فالوور واقعی نیاز دارید. جذب فالوورهای واقعی به صورت ارگانیک زمان زیادی نیاز دارد و ممکن است در طول مسیر خسته کننده به نظر برسد. شما می توانید با استفاده از پنل فالوور به راحتی فالوورهای خود را افزایش دهید و با سرعت بیشتری به اهداف خود دست پیدا کنید. 

 

پنل فالوور ایرانی فیک و واقعی اینستاگرام چیست؟

پنل هایی که به شما فالوور ایرانی فیک و واقعی اینستاگرام ارائه می دهند، پنل فالوور ایرانی فیک و واقعی نامیده می شوند. شما می توانید با استفاده از پنل فالوور اینستاگرام فالوورهای ایرانی فیک و واقعی خریداری کنید. پنل ها فالوورهای ارزان تری نسبت به بازار دارند و شما برای خرید فالوور هزینه کمتری پرداخت می کنید. یکی از مهم ترین مزایای پنل فالوور، فروش فالوور و افزایش درآمد است. شما می توانید با استفاده از پنل نمایندگی فالوور با خرید و فروش فالوورهای واقعی به درآمد برسید. 

 

سخن نهایی در خصوص کاور هایلایت اینستاگرام

قسمت هایلایت استوری های اینستاگرام بخشی است که شما می توانید استوری های خود را در آن هایلایت کرده تا پس از اتمام 24 ساعت مهلت آن باز هم بتوان آنها را مشاهده کرد. برای این قسمت شما می توانید از عکس های طراحی شده برای کاور هایلایت اینستاگرام استفاده کنید که در این مطلب مفصلا به آن پرداخته ایم.

منبع: نحوه ساخت هایلایت استوری





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: